۱۳۹۴ شهریور ۱۶, دوشنبه

8 - مسیح از نسل سلیمان پسر داود است یا از نسل ناتان پسر داود؟

تناقضات ناشی از تحریف در تورات و انجیل 8
بر آن شدم تا تناقضاتی که بر اثر تحریف در تورات و انجیل شکل گرفته را در سلسله ی مقالاتی ارائه دهم تا باب تفکری باشد برای فهم حقیقت از اوهام وخرافه ضمن اینکه در اصل کتاب تورات و انجیل که از جانب خداوند بوده هیچ شک و شبه ای نیست و کلام خدا بدون تضاد و تناقض بیان میگردد و تناقضات نشان از دستبرد بشری در این کتابهاست
مسیح از نسل سلیمان پسر داود است یا از نسل ناتان پسر داود؟
متی فصل 1/6 و یسا داود پادشاه را آورد و داود پادشاه سلیمان را از زن اوریا آورد.
لوقا فصل 3 /31 ابن‌ملِیا بن‌مینان بن‌متَّاتا بن‌ناتان بن‌داود 32 ابن‌یسی‌ بن‌عوبید بن‌بوعز بن‌شَلمون بن‌نَحشون
نسب نامه عیسی مسیح
( متی فصل 1 آیه 6 )
۱ كتاب نسب نامه عیسی مسیح بـن داود بـن ابراهیم: ۲ ابراهیم اسحاق را آورد و اسحاق یعقوب را آورد و یعقوب یهودا و برادران او را آورد. ۳ و یهودا، فارص و زارح را از تامار آورد و فارص، حصرون را آورد و حصرون، اَرام را آورد. ۴ و اَرام، عمِّیناداب را آورد و عمّینـاداب، نَحشـون را آورد و نحشون، شَلْمون را آورد. ۵ و شَلْمون، بوعز را از راحاب آورد و بوعـز، عوبید را از راعوت آورد و عوبیـد، یسّـا را آورد. ۶ و یسّـا داود پادشـاه را آورد و داود پادشـاه، سلیمـان را از زن اوریا آورد. ۷ و سلیمان، رحبْعام را آورد و رحبْعام، اَبِیا را آورد و اَبِیـا، آسـا را آورد. ۸ و آسا، یهوشافاط را آورد و یهوشافاط، یورام را آورد و یورام، عُزیا را آورد. ۹ و عُزیا، یوتام را آورد و یوتام، اَحاز را آورد و اَحـاز، حِزْقیا را آورد. ۱۰ و حِزْقیا، مَنسّی را آورد و مَنسّی، آمون را آورد و آمون، یوشیا را آورد. ۱۱ و یوشیا، یکنیـا و برادرانـش را در زمـان جـلای بابِـل آورد. ۱۲ و بعد از جلای بابل، یکنْیا، سَألْتیئیل را آورد و سَأَلْتیئیل، زَرُوبابِل را آورد. ۱۳ زَرُوبابِـل، اَبیهـود را آورد و اَبیهـود، ایلیـاقیـم را آورد و ایلیاقیم، عازور را آورد. ۱۴ و عازور، صادوق را آورد و صادوق، یاکین را آورد و یاکین، ایلَیهُـود را آورد. ۱۵ و ایلیهـود، ایلعـازَر را آورد و ایلعـازَر، مَتّـان را آورد و مَتّـان، یعقـوب را آورد. ۱۶ و یعقـوب، یوسـف شوهـر مریم را آورد که عیسی مُسمّـی به مسیـح از او متولّـد شـد. ۱۷ پس تمام طبقات، از ابراهیم تا داود چهارده طبقه است، و از داود تا جلای بابِل چهارده طبقه، و از جلای بابِل تا مسیح چهارده طبقه.
نسب نامه عیسی
(لوقا فصل 3 آيه 31)
۲۳ و خود عیسی وقتی که شروع کرد، قریب به سی ساله بود. و حسب گمان خلق، پسر یوسف ابن هالی ۲۴ ابن متات، بن لاوی، بن ملکی، بن ینا، بن یوسف، ۲۵ ابن متاتیا، بن آموس، بن ناحوم، بن حسلی، بن نجی، ۲۶ ابن مأت، بن متاتیا، بن شمعی، بن یوسف، بن یهودا، ۲۷ ابن یوحنا، بن ریسا، بن زروبابل، بن سألْتیئیل، بن نیری، ۲۸ ابن ملکی، بن ادی، بن قوسام، بن ایلمودام، بن عیر، ۲۹ ابن یوسی، بن ایلعاذر، بن یوریم، بن متات، بن لاوی، ۳۰ ابن شمعون، بن یهودا، بن یوسف، بن یونان، بن ایلیاقیم، ۳۱ ابن ملیا، بن مینان، بن متاتا بن ناتان، بن داود، ۳۲ ابن یسی، بن عوبید، بن بوعز، بن شلْمون، بن نحشون، ۳۳ ابن عمیناداب، بن ارام، بن حصرون، بن فارص، بن یهودا، ۳۴ ابن یعقوب، بن اسحاق، بن ابراهیم، بن تارح، بن ناحور، ۳۵ ابن سروج، بن رعو، بن فالج، بن عابر، بن صالح، ۳۶ ابن قینان، بن ارفکشاد، بن سام، بن نوح، بن لامک، ۳۷ ابن متوشالح، بن خنوخ، بن یارد، بن مهْللئیل، بن قینان، ۳۸ ابن انوش، بن شیث، بن آدم، بن الله.
تضادهای دیگر را میتوانید در وبلاگ زیر دنبال کنید
http://tahrifateketabha.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر